Logo SEGA-SKY i Dr. Robotnika z serii Sonic

SEGA-SKY

Niebo dla fanów konsol Dreamcast i Saturn od 2005 roku

Autor - Tomcio → Dreamcast Arcade Shmup

Trizeal - Recenzja gry

Średnia ocena: 5.5 na podstawie recenzji

Gdybym miał oceniać poszczególne gry po tytułach, Trizeal od razu dostałby ode mnie niską notę. Tak jednak nie jest, a gra i tak ją otrzymała. Czyżbym zrobił wyjątek?

Trizeal Screenshot 1 - Widok gry

Nic z tego. Kolejny "szuter" (tym razem dostarczony przez Triangle Service) rzeczywiście zasługuje na mierną ocenę. No ale czy mogło być inaczej, skoro developer wydał na świat produkcję będącą na poziomie SNESa?

Trizeal Screenshot 2 - Walka z bossem

Słabe zróżnicowanie wrogów, zrobieni kompletnie bez polotu bossowie, nieudane wyważenie dostępnego arsenału (trzy rodzaje: samonaprowadzające rakiety, podwójna wiązka laserowa i rozchodzące się pociski), tandetna grafika, archaiczna i wkurzająca jednocześnie muzyka - wyliczance nie ma końca.

Trizeal Screenshot 3 - Ekran gry

Sytuacji nie ratuje nawet fajny level czwarty i możliwość dopakowywania broni poprzez zbieranie "dopałek" wypluwanych przez ginących oponentów.

Trizeal Screenshot 4 - Menu gry

Trizeal starczy na około 40 minut zabawy. Na śmiałków, którzy mimo wszystko zdecydują się przebić przez sześć plansz czekają "jakieś" tam sekrety (a dokładniej dwa bonusowe tryby). Nie zmienia to oczywiście faktu, że gra jest cienka jak sik pająka i nie warta Twojej uwagi.

Trizeal Screenshot 5 - Okładka gry

Werdykt!

Grafika 5.0
Dźwięk 5.5
Rozgrywka 6.0
A jak Wy oceniacie grę?
Ładowanie ocen...

Trizeal

Trizeal - Okładka gry
Premiera: 2005-12-22
Ilość graczy: 1
VMU: 1 blok
Producent: Triangle Service

Kontakt

Masz pytania dotyczące portalu czy kanału na YouTube? Interesuje Cię reklama? Chcesz współtworzyć stronę? Napisz do nas!
• Forum: Zajrzyj i dołącz do naszej społeczności!
• O redakcji portalu: Kliknij po więcej informacji
• E-mail: rolly(@)sega.c0.pl